امور مشتریان

صدای مشتریان :

لطفاً هر گونه مشکل و یا موردی مد نظر دارید با پست الکترونیکی demo1@manifa.ir در میان بگذارید ، بدیهی است همکاران ما در بخش صدای مشتری در سریعترین زمان ممکن پاسخگو و پیگیر خواهند بود.


پشتیبانی مشتریان :

واحد پشتیبانی یکی از مهمترین بخش های شرکت است. رضایت مندی مشتریان ما تا حد زیادی به این واحد وابسته است . جریان کار بخش پشتیبانی در قالب طرح های نظر سنجی سطح رضایت مشتریان فروشگاه بزرگ نمونه به طور مستمر پیگیری میشود. خدمات پشتیبانی ما از طریق تلفن ، پیامک ، ایمیل ، فکس و سیستم تیکتینگ ارائه می شود .
مدیریت شرکت با اختصاص شماره ای اختصاصی پیامک ، شخصاً موارد ارسالی توسط مشترکین در ارتباط با نحوه ارائه خدمات پشتیبانی را رصد می کند.

شماره پیامک ناظر بر خدمات پشتیبانی : 50005000111222


برخی از مشتریان :

شرکت شماره یک      |      شرکت شماره دو      |      شرکت شماره سه      |      شرکت شماره چهار